TEATTERINÄYTÖS VANNOMATTA PARAS

Olemme varanneet Nokian tehdassaaren kesäteatteriin 30 lippua näytökseen vannomatta paras. Näytös on 15.6 kello 18.00

Jäsenille lippuhinta 20€/lippu. Paikat menee ilmoittautumisjärjestyksessä. Lipun varaaminen ja maksaminen ammattiosaston tilille viimeistään 8.5.22. Ilmoittautua voi wa-ryhmän kautta tai allaolevalla lomakkeella.

Maksu tilille SuPer ao629  FI74 8000 1701 1577 87

Tässä vielä kuvaus näytelmästä:

NOKIAN KULTTUURIKESKUS TEHDASSAARI ESITTÄÄ KESÄLLÄ 2022 MUSIIKKIKOMEDIAN VANNOMATTA PARAS

Vannomatta Paras on musiikkikomedia, jossa livebändi The Firebirdsin iki-ihanien sävelten siivin vietetään unohtumatonta kesää Suomen suvessa.

Hykerryttävän hauska tarina kertoo, kuinka poikamiessäätyyn ajautuneet Pete ja Make haluavat viettää hyvin ansaitun kesäloman vanhan orkesterinsa kanssa, olutta siemaillen ja vanhoja ikivihreitä kappaleita soitellen. Korpihotellista vuokrataan tarkoitukseen sopiva syrjäinen mökki, jonka naapuriin ei ainakaan pitäisi tulla ketään häiritsemään miesten kesänviettoa. Nyt ei tarvitse huolehtia pikkuhousupyykistä tai siivousvuoroista. Tiskit tiskataan silloin kun huvittaa jos yleensä tiskataan lainkaan. Partaa ei tänä kesänä ajeta kertaakaan! Hameväkeä ei kesän aikana ajatella, saati sitten olla siihen missään kosketuksessa. Mitä tapahtuukaan ennakkosuunnitelmille kun viereiseen mökkiin sittenkin saapuu kesänviettoon kaksi hemaisevaa naiseläjää? Muuttuuko ääni kellossa?

Käsikirjoitus ja ohjaus: Heikki Vihinen

Rooleissa: Jari Salmi, Teemu Koskinen, Piia Koriseva, Sari Hellstén ja Ari Kankaanpää.